Service Level Agreement (SLA)

Streampartner Premium-ondersteuningsplannen

Sluit nu een Service level agreement (SLA) af en zorg ervoor dat je geen risico’s loopt. Want een live uitzending kun je niet overnieuw doen.

Ontvang ondersteuning van streaming-experts. Onze premium ondersteuningsplannen bieden verschillende serviceniveaus, zodat je de hulp kan krijgen die je nodig hebt.

StandaardSilverGoldPlatinum
Support viaOnline ticketOnline ticketOnline ticketOnline ticket
Reactie tijd binnen en buiten kantooruren.48-uur (werkdagen)8-uur2-uur30-min
Op werkdagen24x7x36524x7x365
Live chat supportLive chat supportLive chat support
Conference support (met scherm delen)Conference support (met scherm delen)
Teamviewer ondersteuningTeamviewer ondersteuning
1 Live event support sessions inbegrepen4 Live event support sessions inbegrepen
Technisch consultant met experts​
Dedicated account manager
Inbegrepen in elk abonnement125,- p.m550,- p.m725,- p.m